Tuesday, July 7, 2009

Landskap yang cantik.. teknik fotografi yang menarik...

Minggu ini saya rasa agak lapang sedikit setelah berminggu-minggu sibuk dengan aktiviti pindah, mengemas rumah baru dan persiapan perkahwinan adik perempuan saya di Safari Resort Kuala Kangsar pada hari Sabtu, 4 Julai 2009 yang lalu...

Saya tertarik dengan landskap di resort tersebut yang dibina di tepi Sungai Perak dan teknik fotografi yang dilakukan oleh jurugambar dalam majlis tersebut..... hmmm.. sebagai peminat fotografi saya terpegun dengan hasil kerjanya... kreatif dan menarik...

Di sini saya paparkan beberapa gambar yang telah dirakamnya...

Majlis pernikahan di Masjid Ridwaniah


Pengantin diarak ke khemah pengantin






hehehe.... cute jer gambar ni...



Apa-apapun selamat pengantin baru kepada Azyan dan Syam...
semoga diberkati Allah swt didunia dan di akhirat... InsyaAllah...



No comments:

Post a Comment

Sudi-sudilah meninggalkan pesanan...