Tuesday, January 12, 2010

Hari pertama persekolahan


Pada hari pertama persekolahan, hari Isnin, 4 Januari 2010 yang lalu.... saya mengajar di Kelas Tingkatan 1 Teratai (kelas ke 5)... ketika ni pelajarnya 100% pelajar orang Asli.... saya adakan sesi suai kenal dengan mereka..

Pelajar-pelajar ini amat pemalu tapi agak ceria melihat guru baru di hadapan mereka, seorang guru perempuan.... mungkin sedikit teruja kerana sebelum ini mereka hanya belajar dengan guru-guru lelaki ketika mereka bersekolah di pos-pos pedalaman Lasah.


2 comments:

  1. Assalamualaikum,

    Selamat pagi cikgu. Saya amat tertarik artikel bunga tanjung cikgu tu. Saya berharap dapat berkongsi ilmu dengan cikgu. Silalah berkunjung ke laman blog saya di

    http://wannura.wordpress.com/

    Wassalam. Terima kasih dan salam hormat

    ReplyDelete
  2. waalaikummussalam...

    terima kasih... insyaAllah...saya akan berkunjung ke blog zainura...

    ReplyDelete

Sudi-sudilah meninggalkan pesanan...