Wednesday, June 24, 2009

Nak panjat pagar...

Sibuknya hari ini.. dengan macam-macam kerja...

Kira-kira hampir jam 12.00 tengahari baru saya ke Laman Agro... niatnya nak tengok sekali pokok pisang yang baru ditanam oleh Cikgu Azmi, sebanyak 6 pokok, di belakang bangunan Laman Agro...

tapi tertinggal pulak kunci di PSS... dah la jauh....

apa yang berlaku? saya hanya dapat tengok dari luar pagar.... injap tangki ikan keli terbuka lagi... (siapa la punya kerja).. air? aduiiii. ...abis la ikan-ikan saya.... rasa nak luruh jantung... dah tak sempat nak berkejar ke PSS untuk mendapatkan kunci.. hampir jer saya panjat pagar tu untuk menyelamatkan ikan-ikan tu dengan baju kurung ni..... mujur la ada yang datang membantu.... kalau tak....

pagar yang hampir saya panjat.... hehehe...


memang susah menjaga benda yang bernyawa.... perlu sentiasa beringat... andai kita terleka dan cuai, pasti ada makhluk Allah yang tersiksa.......


No comments:

Post a Comment

Sudi-sudilah meninggalkan pesanan...