Tuesday, March 10, 2009

Pelajarku Sayang

Pagi ni saya beritahu pelajar saya tentang Laman Agro SMK Muhibbah yang saya bina khas mengenai sains pertanian dan aktivitinya di sekolah saya, buat tatapan pengunjung siber. Sibuk la mereka nak tahu tentang blog ni, nak tahu samada gambar mereka ada dipaparkan di sini. Sempat juga saya gertak, nak ceritakan hal mereka yang malas belajar dan suka main-main dalam blog ni... hehehe.. malu juga mereka.. biar la.. yang penting, dengan adanya blog ni, mereka boleh mendapat info pertanian dari media yang berbeza dari sebelum ini... disamping merasa bangga sebab gambar mereka serta aktiviti mereka dipaparkan di laman ini buat tatapan pengunjung siber...



Pelajar Tingkatan 4 di bilik APD



Pelajar Tingkatan 5 di tempat penanaman fertigasi



Pelajar Tingkatan 5 di tangki penternakan ikan keli

2 comments:

  1. Salam, tk kerana sudi menjadi tetamu kami. selamat berkunjung lagi. teruskan usha angah

    ReplyDelete
  2. waalaikummussalam....

    terima kasih....

    ReplyDelete

Sudi-sudilah meninggalkan pesanan...